Subject: Fwd: FW: Probleeme naaberkorter
From: Väike-Patarei 11a <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Sun, 8 Jun 2025 20:44:45 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile varasema kirjavahetuse Tallinna linnaosavalitsusega seoses 
olukorraga Väike-Patarei tn 11a kinnistul. Kas Päästeametil oleks võimalik 
kontrollida olukorda ning vajadusel teha Väike-Patarei 11a-17 
korteriomanikele ettekirjutis.

Lugupidamisega,
KÜ Väike-Patarei 
<https://www.google.com/maps/search/V%C3%A4ike-Patarei+11a?entry=gmail&source=g> 
11a

---------- Forwarded message ---------
From: Margus Parts <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Tue, 3. Jun 2025 at 07:39
Subject: FW: Probleeme naaberkorter
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Kristina Põrh <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere!

Kuna tegu on KÜ sisese probleemiga, soovitame esiteks pöörduda KÜ liikme 
poole, kellele antud pind kuulub. KÜ on kindlasti olemas ka oma sisekorra 
eeskiri, põhikiri, millest lähtuda ja KÜ liikmeid korrale kutsuda.

Juhul kui on KÜ liige ei täida eelpool nimetatud tingimusi ja jätkab 
rikkumisi ega täida nõudeid, siis isiklikult soovitan esmalt KÜ pöörduda 
Päästeameti poole, kes kogu hoone tuleohutust kontrollib ja saab ka 
ettekirjutusi teha, see siis puudutab Teie väidet küttekeha kohta. Juhul kui 
hoones on ikkagi ebaseaduslikud küttekehad, siis need tuleks koheselt 
eemaldada, kasutamine lõpetada, Päästeametil on antud õigus olemas.

Kui on välja ehitatud ebaseaduslikud eluruumid, siis neid menetleb Tallinna 
Linnaplaneerimiseamet, järelevalve osakond 
<https://www.tallinn.ee/et/telefoniraamat#tallinna-linnaplaneerimise-amet/jarelevalve-osakond> 
https://www.tallinn.ee/et/telefoniraamat#tallinna-linnaplaneerimise-amet/jarelevalve-osakond

Margus Parts

haldus- ja linnavaranõunik

Põhja-Tallinna Valitsus

Kari tn 13, 10311 Tallinn 
<https://www.google.com/maps/search/Kari+tn+13,+10311+Tallinn?entry=gmail&source=g>

645 7035, 5053378

From: 
<https://www.google.com/maps/search/V%C3%A4ike-Patarei+11a?entry=gmail&source=g> 
Väike-Patarei 11a <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 2, 2025 10:46 AM
To: Põhja-Tallinna LOV üldmeil <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Probleeme naaberkorter

Tere

Kirjutan Teile seoses probleemiga, mis puudutab kinnistul asuvat 
Väike-Patarei tn 11a, kus 
<https://www.google.com/maps/search/V%C3%A4ike-Patarei+11a-17?entry=gmail&source=g> 
Väike-Patarei 11a-17 korteriomanike keldris elavad isikud, kes väidetavalt 
selle eest ka üüri maksavad.

Antud keldriruum ei ole kinnistusraamatu andmetel eluruum ega ole selleks 
ette nähtud. Lisaks puudub majal sobiv drenaaž ning tekib küsimus, kuidas 
seal elamine on üldse võimalik. Saadud info kohaselt kasutatakse keldris ka 
küttekeha, mis samuti ei pruugi olla seaduslik ega kooskõlas ohutusnõuetega.

Palun nõu, kas omavalitsus on õige asutus, kelle poole antud probleemiga 
pöörduda või tuleks ühendust võtta mõne teise ametkonnaga, et fikseerida 
rikkumine ja tagada antud tegevuse lõpetamine.

Lugupidamisega,
KÜ 
<https://www.google.com/maps/search/V%C3%A4ike-Patarei+11a?entry=gmail&source=g> 
Väike-Patarei 11a